Επιλεγμένες

Σχολικές

Εργασίες

 

Γνωριμία με το Λούσιο

 

 Νηπιαγωγείο Δημητσάνας

Σχ. έτος 2002-03

 

   Πρόλογος
   Εισαγωγή
   Στόχοι προγράμματος
   Φάσεις εξέλιξης του
 προγράμματος - συνοπτικά
   Φάσεις εξέλιξης του
  προγράμματος - αναλυτικά
 ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
   ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
   Γνωριμία με το Λούσιο
   Εξερεύνηση περιβάλλοντος
   Χλωρίδα - πανίδα
   Ο Λούσιος στο παρελθόν
   Ο Λούσιος στο παρόν
   Αξιοποίηση στο μέλλον
   Ο κύκλος του νερού
   Συναισθήματα
   Μοναστήρια
   Προστασία του Λούσιου
 
   Γενική αξιολόγηση
   Ποίημα
   Παιχνίδια 
   Ερωτηματολόγιο
   Βιβλιογραφία 

 

 Επιμέλεια - σύνταξη:

 Χρυσάνθη Χρ. Σοφιανοπούλου 

 Νηπιαγωγός

 

Ερωτηματολόγιο


 

   Το ερωτηματολόγιο που σχεδιάστηκε για τα παιδιά του νηπιαγωγείου Δημητσάνας και δόθηκε για συμπλήρωση αποτελούνταν από τέσσερις ερωτήσεις, δύο ανοιχτού τύπου και δύο κλειστού τύπου.

 

   Οι ερωτήσεις αφορούσαν στο τοπίο του Λούσιου ποταμού και στη χλωρίδα και πανίδα του, στις τέσσερις εποχές. Το κάθε παιδί ανάλογα με το επίπεδο ανάπτυξής του, την ηλικία και την παρατηρητικότητά του έδωσε τις απαντήσεις του και τις ζωγράφισε με το δικό του μοναδικό τρόπο.

 

 Οι απαντήσεις που δόθηκαν είναι οι εξής:

 

   Τα τρία από τα τέσσερα παιδιά που συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο απάντησαν ότι τα νερά του ποταμού είναι ορμητικά το χειμώνα, ήσυχα και σιγανά το φθινόπωρο, ήσυχα και ήρεμα το καλοκαίρι, ήσυχα και ορμητικά την άνοιξη. Στο ποτάμι υπάρχουν πέτρες, δέντρα, ζώα, φυτά και λουλούδια. Τα  ζώα που ζωγράφισαν και είδαν στο ποτάμι είναι αγελάδες, αγριογούρουνα, προβατίνες ( Ταξιάρχης, νήπιο ),σκορπιοί, σαύρες, χελιδόνια, αετοί, φίδια ( Μαρίνος, προνήπιο ),και πασχαλίτσες, πεταλούδες, σκύλοι ( Δήμητρα, νήπιο ).

 

   Το ερωτηματολόγιο αποτελεί ένα είδος αξιολόγησης της εργασίας εφόσον τα παιδιά αποτύπωσαν όλα αυτά που παρατήρησαν κατά την επίσκεψή τους στο ποτάμι. 

 

 

Προηγούμενη σελίδαΕπόμενη σελίδα


[ Τουρισμός | Οικονομία | Πολιτισμός | Υπηρεσίες | Ενημέρωση | Όροι χρήσης | Επικοινωνία ]

Copyright © 2001-2005 - Φιλοξενία σελίδων Αρχική σελίδα